Ingyenes pályázati előminősítés
A Google a Google Ad Grants-en keresztül olyan hirdetési támogatást ad, amelyet a keresőjében használhatnak fel a nonprofit szervezetek. A támogatás segítségével ingyenesen helyezhetnek el hirdetéseket a keresési találatok között, népszerűsítve ezzel küldetésüket. Megnövelve weboldaluk látogatottságát és egyben az esélyt, hogy a potenciális támogatóik rátaláljanak az oldalukra, önkénteseket toborozzanak.
A támogatás maximális összege havi 10.000 dollár, kampánymenedzsment szolgáltatásunk abban segít, hogy ebből a hatalmas összegből a lehető legtöbbet lehessen kihozni.
A Google Ad Grants kampánykezelésünk célja, hogy nonprofit szervezetek számára egyszerűen és hatékonyan biztosítsuk a maximumot ebből az egyedülálló hirdetési lehetőségből. Az alábbiakban bemutatjuk a munka menetét, valamint az árképzést, amely segít átlátni, hogyan dolgozunk és mit kínálunk Önnek.
A folyamat első lépése a Google Ad Grants fiók létrehozása vagy auditálása. Gondoskodunk arról, hogy a fiók megfeleljen a program előírásainak, és minden technikai akadályt elhárítunk a zökkenőmentes indulás érdekében. Ezután személyre szabott stratégiát dolgozunk ki, amely figyelembe veszi a szervezet egyedi igényeit és célkitűzéseit. Legyen szó adománygyűjtésről, önkéntesek toborzásáról, vagy események népszerűsítéséről, minden kampányt az Ön céljaihoz igazítunk.
A kampányok sikerességének alapja a megfelelő kulcsszókutatás, amely során azokat a keresési kifejezéseket azonosítjuk, amelyekkel hatékonyan érhetjük el a célközönségét. Ezután professzionálisan megírjuk a hirdetési szövegeket, kiválasztjuk a releváns kulcsszavakat, és pontos célzási beállításokat alkalmazunk. A kampányok futtatása közben folyamatosan figyeljük az eredményeket, finomhangoljuk a beállításokat, és új stratégiákat dolgozunk ki, hogy a lehető legjobb eredményeket érjük el a rendelkezésre álló hirdetési keretből.
Az átláthatóság érdekében egyrészt hozzáférést biztosítunk a hirdetési fiókhoz, másrészt rendszeresen készítünk havi riportokat, amelyek segítségével pontosan nyomon követheti, hogyan teljesítettek a kampányok. Ezek a jelentések részletezik a főbb mutatókat, például az átkattintási arányt (CTR), a konverziókat és a hirdetések által generált forgalmat. Így mindig tisztában lesz azzal, hogy hogyan segítik kampányaink a szervezet növekedését és láthatóságának növelését.
Árképzésünk nonprofit szervezetekre szabva a piacon egyedülállóan rugalmas és sikerdíj alapú, amely biztosítja, hogy a kampánymenedzsment eredményessége érdekében dolgozzunk teljesen transzparensen.
A fent feltüntetett kedvezményes kampánymenedzsment árak olyan ügyfeleinkre vonatkoznak, akiknek mi készítettük nyújtottuk be és készítettük pályázatát. Már meglévő Ad Grants fiók kampánykezelésének átvétele egy egyszeri set-up díj előre történő fizetésével lehetséges. A set-up díj összege 69 990 Ft.
Transzparencia: Folyamatos hozzáférést biztosítunk a kampányok statisztikáihoz, így Ön mindig pontosan tudni fogja, hogyan haladunk.
Tapasztalat: Google partnerként és 14+ éves kampánymenedzsmet tapasztalattal mélyrehatóan ismerjük a Google Ad Grants szabályait és lehetőségeit.
Költséghatékonyság: Csak a teljesítmény alapján fizet, így biztos lehet abban, hogy a díjazásunk arányos az eredményekkel.
Hirdetéskeretet hívtunk le eddig nonprofit partnereink számára.
Új oldallátogató érkezett a hirdetésekből a nonprofit weboldalakra.
Hirdetésmegjelenést értünk el az általunk menedzselt kampányokkal.
Foglaljon időpontot és kérjen visszahívást, hogy áttekinthessük személyre szabottan lehetőségeit és megtaláljuk a lehetőséget arra, hogy együtt dolgozzunk nonprofit szervezetének nagyobb elérésén!
Pogátsnik László
online marketing szakember, Google Partner